Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex

Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex
  • Bureaus
  • 7 sep 2017 @ 11:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

Calex, de Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat aan naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne en heeft Abovo Media als mediapartner gekozen. Abovo Media zal verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Vanaf deze week zijn ook de verschillende tv-commercials en uitingen in print en digital-out-of-home zichtbaar. Eerder is al de onlinecampagne via social- en display-advertising gestart.

Ellen Diermanse, marketingmanager van moederbedrijf Electro Cirkel: 'Abovo Media is enorm betrokken binnen de samenwerking en beschikt over de juiste strategische kennis. Daarnaast bieden ze inkoop, strategie en creatie onder één dak aan, waardoor we snel kunnen schakelen. Die combinatie spreekt ons aan.'

Mouringh den Dunnen, salesdirector bij Abovo Media: 'We zijn er trots op om Calex als klant te mogen verwelkomen. Een merk met lef en creativiteit, iets wat goed bij ons past.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken