Brego Keller ceo mediabureau UM

6sep 201711:45
  • Bureaus
  • 10652 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauPersonalia

nieuws IPG Mediabrands Nederland benoemt Brego Keller vanaf 1 november als ceo van mediabureau UM. Brego volgt in deze functie Rik Ruts op die in juni UM heeft verlaten. Momenteel is Brego founder/ceo van creatief strategisch bureau Arcade Africa, onderdeel van de Publicis Group, in Kaapstad.

Daarvoor was hij werkzaam aan zowel klantzijde (Electronic Arts en Coca-Cola) als bureauzijde onder andere als oprichter van digital agency NRG3 en ceo van Square Melon.

Diederik Breijer, ceo IPG Mediabrands Nederland: 'De afgelopen jaren heeft Brego aangetoond dat hij een sterke leider is. Naast zijn brede ervaring in de digitale wereld, zowel op het gebied van media als creatie, zet Brego in zijn denken de klant écht centraal, heeft hij een sterke focus op cultuur en is hij een echte bruggenbouwer. Wij zijn ervan overtuigd dat UM, met Brego de komende jaren haar leidende positie met betrekking tot de integratie van data, media en creatie verder kan verstevigen en gaan uitbouwen.'

Brego Keller: 'UM heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een strategische sparringpartner die klanten helpt business vraagstukken te beantwoorden en tevens zorg draagt voor creatie en productie. Ik zie het als een uitdaging om de propositie van UM; ‘Better Science, Better Art, Better Outcome’ samen met het team verder te optimaliseren en uit te bouwen.'

Brego wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van UM en gaat deel uitmaken van het management van IPG Mediabrands. Het managementteam van UM bestaat per 1 november naast Keller uit Carolien van ’t Hek, Sander Pluijm, Richard van de Steeg en Yvonne Prins.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners