Edward van de Ridder, head of strategy bij Alfred

20sep 201714:17
  • Bureaus
  • 10648 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Edward van de Ridder zet zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. Van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij medeoprichter was.

Van de Ridder in een eerste reactie op zijn benoeming: ‘De eerste 12 jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar NOISE heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte.'

Met zijn ervaring op digital en activatie denkt Van de Ridder een 'mooie bijdrage te leveren' aan de weg die Alfred vorig jaar is ingeslagen. Hij voerde gesprekken met verschillende partijen, maar vanaf het allereerste contact met Alfred was hij enthousiast: ‘Ik kende Alfred al vanuit eerdere samenwerking met NOISE op C1000 en Grolsch. De klik die er toen al was, was niet verdwenen.’

Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred, is blij met de komst van Van de Ridder. ‘Het afgelopen jaar hebben we de vraag van onze klanten, naast tv, naar digital, social en activatie enorm zien toenemen. Met Van de Ridder erbij brengen we dit weer naar een volgend niveau.’


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners