Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
- Bureaus
- 14 sep 2017 @ 13:47
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsTelevisie
- 14 sep 2017 @ 13:47
- Redactie Bureaus
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen. De opdracht luidde: ontwikkel een concept voor commercials, die vanuit diverse productproposities het merk A.Vogel laden met de merkwaarden ‘natuurlijk en effectief’. En die bovendien opvallen en het merk eigentijds neerzetten.
Sandra Stroeve, manager marketing en communicatie bij Biohorma. 'We zijn ontzettend blij met het resultaat. We hebben 11 commercials ontwikkeld en iedere commercial is anders, maar heeft dezelfde, eigen A.Vogel signatuur waardoor het geheel gaat optellen voor het merk. De boodschap wordt op een rustige, ietwat eigenzinnige wijze overgebracht en is eenduidig: A.Vogel helpt.'
Jur Baart, oprichter Fitzroy: 'We wilden binnen de categorie disruptief zijn, zonder in te boeten op de effectiviteit van de commercials. Daarom hebben nauw samengewerkt met Braingineers zodat we nu de maximale balans hebben tussen effectiviteit en impact. Rekening houdend met alle regels.'
Deze week gaat de eerste commercial live in Nederland. Daarna zullen vele commercials volgen en gaat de commercial ook internationaal uitgerold worden in landen als Zwitserland, België, Slovenië en Canada.
Credits
Opdrachtgever: Biohorma | Bureau, strategie en creatie: Fitzroy | Productiemaatschappij: Made.For.Digital | Regisseur: Daniel Bruce | Fotografie: Ruud Binnekamp | Executive Producer: Bernd Out | Producer: Boudewijn Brouwer | Camera: Rutger Storm | Grader: Rik Mahieu | Compositing: Dustin Kershaw | Editor: Thomas Kamphuis & Rens Lelieveld | Muziek: Michaël Sauvage | Mediabureau: Initiative.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing