Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop
- Bureaus
- 8 sep 2017 @ 08:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 8 sep 2017 @ 08:53
- Redactie Bureaus
Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: 'Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.'
Compleet in de ban zijn van een snoepje? Het kan bij Autodrop. Autodrop is namelijk zo absurd lekker, dat je er alles aan doet om van de snoepjes te kunnen genieten. Op basis van deze gedachtegang bedacht Initiative Tomorrow de strategie en het concept voor de nieuwe Autodrop-campagne: Dropdolheid.
Autodrop zou Autodrop niet zijn als ook de campagne zelf anders is dan gebruikelijk. Hiermee verwacht het merk op te vallen in het drukke reclamelandschap en veel impact te genereren. De campagne wordt via TV billboarding, Radio en Social uitgerold.
Jasper Admiraal, Director Business Development bij Initiative Tomorrow: 'We zijn heel trots op deze samenwerking met Autodrop, waarin we zowel onze creatieve als media kennis hebben ingezet om de essentie in de relatief korte uitingen, zo krachtig mogelijk over te brengen.'
Credits
Autodrop: Janna van Dorst, Ivo Brand | Bureau: Initiative Tomorrow | Account: Linda van Geffen | Concept: Chris Römer, Arthur Schotsborg | Productie: Lukkien | Regisseur: Remco Veenbrink | Social: Jantine Agterhuis, Fabian de Vries
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing