KesselsKramer ontwikkelt campagne voordekunst
- Bureaus
- 8 sep 2017 @ 11:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Video
- 8 sep 2017 @ 11:27
- Redactie Bureaus
Voordekunst, crowdfundingplatform voor kunst en cultuur, lanceert een videocampagne die bedoeld is om makers en cultuurliefhebbers bijeen te brengen. De positieve boodschap: maak het samen. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met regisseur Eefje Suijkerbuijk. Met de film benadrukt voordekunst de kracht van publiek in de creatieve sector.
De kracht van publiek
Niet alleen de politiek of de elite, ook het publiek heeft een stem in wat voor kunst er komt. Steeds meer mensen zijn zich hiervan bewust, en zijn bereid om bij te dragen aan creatieve projecten die zij persoonlijk de moeite waard vinden. De video is volgens voordekunst een mooie manier om de kracht van deze samenwerking te benadrukken. Want: zonder publiek geen kunst.
In de video, die is gemaakt door reclamebureau KesselsKramer en Eefje Suijkerbuijk, zijn drie makers te zien die letterlijk worden ondersteund door hun donateurs. Zo illustreert het filmpje op speelse wijze de boodschap: maak het samen. Om de video te realiseren is voordekunst zelf ook de samenwerking aangegaan: vrijwel iedereen op de set, van regisseur tot figurant, heeft zelf gedoneerd of gecrowdfund via voordekunst.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing