Marc Verschoor Managing Director Zenith Nederland
- Bureaus
- 14 sep 2017 @ 11:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaMediabureau
- 14 sep 2017 @ 11:14
- Redactie Bureaus
Na het afgelopen jaar als coo geopereerd te hebben van Zenith is Marc Verschoor per direct benoemd tot Managing Director Zenith Nederland. Cornelie Weller, ceo Publicis One: 'Ik heb Marc leren kennen als iemand met een sterke digitale en technologische kennis en achtergrond met focus op klant(tevredenheid).'
Weller vervolgt: 'Het afgelopen jaar heeft hij zich vooral ook bewezen op het neerzetten en bouwen van een sterk team en een duidelijke koers voor Zenith, inclusief de aansluiting op Publicis One. Dat gecombineerd met zijn scherpe blik op de rol van mediabureaus in de toekomst en zijn fijne persoonlijkheid maakt dat ik zeer trots ben dat Marc zich voor langere termijn als leider van Zenith aan ons heeft gecommit.'
Marc Verschoor: 'Met veel enthousiasme en ambitie ga ik aan de slag als Managing Director van Zenith. Zenith is een waanzinnige organisatie met een heel sterk internationaal netwerk maar vooral ook lokaal veel talent en mogelijkheden. Daarnaast biedt het Pubicis One netwerk directe toegang tot disciplines die eerder moeilijker aan te sluiten waren. We hebben ons de afgelopen periode vooral gefocust op het sterker maken van het team, de structuur en de positionering. Die facetten gaan hand in hand bij het duidelijker profileren van een organisatie. De volgorde daarvan is ook cruciaal, dus eerst beginnen met de mensen en de creatie van het juiste team. Daar hebben we een aantal duidelijke stappen in gezet. Er volgt dus binnenkort meer nieuws aangaande enkele cruciale nieuwe aanstellingen. Met de aanscherping van Zenith’s positionering zijn we in eerste instantie onze dienstverlening op bestaande klanten aan het verbeteren. Uiteraard zullen we de aankomende tijd ook actief op zoek gaan naar nieuwe klanten waarbij onze methodiek duidelijke meerwaarde kan leveren. Onze aangescherpte ROI+ positionering is nu echt praktisch toepasbaar geworden waarbij het fundament in data en insights ligt. Daar hebben we dan ook fors in geïnvesteerd.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing