Maxus+Helder en MEC worden Wavemaker

Maxus+Helder en MEC worden Wavemaker
  • Bureaus
  • 6 sep 2017 @ 11:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is Wavemaker. De naam staat voor een ambitieuze keuze, voor media, content en technologie die samenkomen. Het merk, tezamen met de nieuwe visual identity, zal in ieder land live gaan zodra de fusie is afgerond. Wavemaker zal dan met 139 kantoren operationeel zijn in 90 landen met 8500 werknemers.

Edward Knol, ceo Maxus+Helder: 'Wavemaker manifesteert zich als nieuw wereldwijd bureau met een krachtige propositie voor zowel haar klanten als medewerkers. Er spreekt een grote dosis ambitie uit met een waanzinnig helder en toekomstgericht productaanbod.'

Isabelle Dacz, ceo MEC: 'Ik ben er trots op dat de naam van MEC’s huidige content label is omarmd als overkoepelende naam van ons nieuwe bedrijf. De naam Wavemaker belichaamt namelijk alles wat we willen dat ons nieuwe bureau voor zal staan: een marktvernieuwer, dynamisch, ondernemend en vooroplopend in integratie tussen media, content en technologie.'

Eric Kramer, ceo GroupM: 'Wavemaker is meer dan de samenvoeging van het allerbeste van Maxus+Helder en MEC. Het maakt duidelijk dat we een ambitieuze keuze durven te maken om een nieuwe powerhouse bureau propositie neer te zetten ten behoeve van onze klanten. Isabelle en Edward met hun Wavemaker team hebben de volledige support van de schaal, middelen en expertise van GroupM.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken