Maxus+Helder en MEC worden Wavemaker
- Bureaus
- 6 sep 2017 @ 11:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Mediabureau
- 6 sep 2017 @ 11:40
- Redactie Bureaus
De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is Wavemaker. De naam staat voor een ambitieuze keuze, voor media, content en technologie die samenkomen. Het merk, tezamen met de nieuwe visual identity, zal in ieder land live gaan zodra de fusie is afgerond. Wavemaker zal dan met 139 kantoren operationeel zijn in 90 landen met 8500 werknemers.
Edward Knol, ceo Maxus+Helder: 'Wavemaker manifesteert zich als nieuw wereldwijd bureau met een krachtige propositie voor zowel haar klanten als medewerkers. Er spreekt een grote dosis ambitie uit met een waanzinnig helder en toekomstgericht productaanbod.'
Isabelle Dacz, ceo MEC: 'Ik ben er trots op dat de naam van MEC’s huidige content label is omarmd als overkoepelende naam van ons nieuwe bedrijf. De naam Wavemaker belichaamt namelijk alles wat we willen dat ons nieuwe bureau voor zal staan: een marktvernieuwer, dynamisch, ondernemend en vooroplopend in integratie tussen media, content en technologie.'
Eric Kramer, ceo GroupM: 'Wavemaker is meer dan de samenvoeging van het allerbeste van Maxus+Helder en MEC. Het maakt duidelijk dat we een ambitieuze keuze durven te maken om een nieuwe powerhouse bureau propositie neer te zetten ten behoeve van onze klanten. Isabelle en Edward met hun Wavemaker team hebben de volledige support van de schaal, middelen en expertise van GroupM.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing