Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect
- Bureaus
- 28 sep 2017 @ 00:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingKlantenPitchesMediabureauCampagnes
- 28 sep 2017 @ 00:00
- Redactie Bureaus
Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect. M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie van Schiphol en de implementatie hiervan. Ook verzorgt dit bureau de offline inkoop. iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, gaat voor de luchthaven aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via online strategie en online inkoop.
Gaby Denkers, mediamanager Royal Schiphol Group: ‘Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en resultaatgerichte aanpak van M2Media en iProspect gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk. Tijdens de uitvoerige aanbestedingsprocedure heeft mede de persoonlijke en professionele aanpak ons overtuigd. Vol vertrouwen kijken wij uit naar de samenwerking met beide bureaus.
Nico Hilhorst, algemeen directeur bij M2Media: 'Schiphol is onze nationale trots en altijd dynamisch. Ik ben er dan ook heel trots op dat onze directe en persoonlijke aanpak goed werd ontvangen door het Schiphol team. En dat onze missie ‘samen winnen’ uitstekend tot haar recht kwam in de voorgestelde geïntegreerde werkwijze. Kortom, wij kijken énorm uit naar de samenwerking met het team van Schiphol.’
Saskia Wagenmakers, managing director bij iProspect: 'We kijken er naar uit om door te gaan met de succesvolle en plezierige samenwerking met Schiphol. Dat wij een bijdrage mogen blijven leveren aan de succesvolle online performance en data strategie van Schiphol als internationale speler met zo een bijzondere historie en enorme ambitie maakt ons trots.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing