ABN Amro komt met Spaarverslimmers
- Bureaus
- 18 okt 2017 @ 16:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingCommercialsCampagnesVideo
- 18 okt 2017 @ 16:06
- Redactie Bureaus
De dalende spaarrente is voor veel mensen een zorg. Ze hebben het gevoel dat hun spaargeld bijna stil ligt. Daarom komt ABN Amro met 'Spaarverslimmers': vier manieren om méér uit je spaargeld te halen. De campagne is ontwikkeld door N=5 en doorvertaald naar online door Code d'Azur.
In deze campagne activeert ABN Amro mensen om te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen. Beleggen, aflossen, extra pensioen opbouwen, schenken of toch blijven sparen?
De door N=5 ontwikkelde ATL-campagne start op telvisie. Opnieuw zien we de typische ABN Amro-klant, die het nét even slimmer heeft geregeld dan de rest. Hij belichaamt het gevoel van financieel ‘in control’ zijn. Op radio en online benoemen we de voordelen van de afzonderlijke Spaarverslimmers.
Handgemaakte installatie
Opvallend is de interactieve online film, ontwikkeld door Code d'Azur. Speciaal hiervoor werd een handgemaakte installatie gebouwd die spaardoelen en -dromen visualiseert. Omdat je als kijker in deze interactieve film invloed kunt uitoefenen op de route van het spaargeld, ontdek je welke spaarverslimmers het beste bij jouw persoonlijke situatie passen.
Credits
Klant: ABN Amro | Bureaus: N=5, Code d'Azur | Verantwoordelijk bij klant: Tanja Bom, Sanne van der Bie, Madelon de Wever, Maartje de Jong, Erwin Vroegindeweij, Mischa Schutz | TV/Radio: N=5 | Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert | Strategie: Esther Overmars | Account: Judith Lavalette, Astrid Witteveen, Niki Lodder | RTV-producer: Guy van der Hoop | Productiemaatschappij (commercial): HolyFools | Regisseur: Mattias Schut | Producer: Collin Maas, Defne Anit | Online: Code d’Azur | Set design: From Form | Productiemaatschappij (online): Halal | Regisseur: From Form | Fotografie: Cake | Mediabureau: UM
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing