Nieuwe cult-spot van Jansma Burdaard

16okt 201711:22
  • Bureaus
  • 8092 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMarketingCommercialsReclame

nieuws Elke regio heeft zijn eigen cult-adverteerder. Al ruim twintig jaar is Jansma Burdaard een vertrouwd gezicht op de regionale televisie in Noord-Nederland. Befaamd zijn de Ameland-spotjes op Omrop Fryslan met Rients Gratama als flierefluitende vakantieganger en Feije Spoelstra als verongelijkte buurman. Het familiebedrijf pakt nu uit met de ultieme beunhaas.

De klassieke spotjes speelden vooral in op het gemak van kunststof: met kunststof kozijnen houd je tijd over voor vakantie, met houten kozijnen blijf je bezig met verven. Inmiddels is iedereen wel bekend met het gebruiksgemak van kunststof kozijnen. In de nieuwe campagne is daarom voor een andere invalshoek gekozen.

Jansma Burdaard produceert en monteert alles in eigen beheer waardoor de klant met één partij te maken heeft. Mochten er zich onverhoopt eens problemen voordoen, dan weet de klant waar hij terecht kan. Helaas is dit niet overal zo vanzelfsprekend en wordt de verantwoordelijkheid nogal eens afgeschoven.

Met ruim 30 jaar ervaring speelt het familiebedrijf met de nieuwe commercial  in op betrouwbaarheid en zekerheid.  De campagne start deze week en is te zien op regionale televisiezenders in Fryslân, Groningen en Drenthe. 

De distributie van de online campagne is in handen van Heay Internet & Marketing




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners