Praxis en Noise richten zich op alle makers

Praxis en Noise richten zich op alle makers
  • Bureaus
  • 4 okt 2017 @ 09:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MakersMerkenCommercialsCampagnes

In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de nieuwe geïntegreerde Praxis-campagne om. Of je nu groot of klein bent, ervaren of onervaren, Praxis wil iedereen verder helpen in het maakproces via workshops, persoonlijk advies en online stappenplannen.

Middels drie nieuwe tv-commercials, diverse radiocommercials, POS-materialen en online ondersteuning is de nieuwe campagne 25 september uitgerold in heel Nederland. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Noise.

Er is specifiek gekozen om aan de hand van meerdere kleine portretten de breedte van de doelgroep neer te zetten. Voor film is hiervoor een samenwerking aangegaan met regisseuse Nina Aaldering en DOP Noël Schoolderman. Bill Tanaka nam de fotografie voor zijn rekening. Jean-Michel Kerkhoff van Universal Media was verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Credits

Klant: Praxis: | Bureau: Noise | Verantwoordelijk bij klant: Jasper van Orden, Sylvia Smit, Ines di Lollo, Jennifer Kiewiet, Mark van Loe, Alexandra Kloos



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken