Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen in PIM-bestuur

Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen in PIM-bestuur
  • Bureaus
  • 11 okt 2017 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaMarketing

Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen zijn per 1 oktober 2017 toegetreden tot het bestuur van PIM. Met de uitbreiding van het bestuur vergroot hét kennisnetwerk in Nederland op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie haar slagkracht. Bovendien vertegenwoordigt PIM met de kennis en achtergrond van de twee nieuwe bestuursleden nog beter de verschillende deelgebieden van het marketingvak.

'Het toetreden van Stefan en Mariëlle tot het bestuur stelt ons in staat een nog beter programma te bieden', vertelt voorzitter Yvonne Nassar. 'Met deze twee enthousiaste en gedreven marketeers zetten wij de volgende stap richting verdere professionalisering van het netwerk. Zo kunnen leden hun impact verder vergroten. Met als uiteindelijke doel van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken.'

Stefan Harzevoort is strateeg bij Valtech, een wereldwijd opererend bureau dat zich richt op de voortgaande ontwikkeling van ondernemingen in de digitale economie. Hij doet onderzoek naar de verwachtingen van mensen en vertaalt deze inzichten naar impactvolle digitale strategieën en concepten.  Stefan Harzevoort zet zich al enige jaren in voor PIM als coauteur van het jaarlijkse trendrapport en als adviseur van het bestuur.

Mariëlle van der Zouwen houdt zich bezig met strategie, conceptontwikkeling en realisatie van live communicatie. Zij is managing director van het evenementenbureau Eventive Eventmarketing. Daarnaast is zij managing partner binnen de LVT Group, een groep communicatiebureaus in de Benelux bestaande uit Eventive, Progress Communications, Contentbureau, SjansenDesign en LVTPR. Daar is zij een van de aanspreekpersonen voor geïntegreerde marketingcommunicatievraagstukken.

Je kunt persoonlijk kennismaken met de nieuwe bestuursleden tijdens de aankomende PIM sessies. Op dinsdag 31 oktober 2017 is ‘Ben je klaar voor de AVG/GPDR?’ het thema van de sessie die gehouden wordt op de burelen van Aon in Rotterdam. Op dinsdag 14 november 2017 is bij Koninklijke Auping in Deventer het onderwerp ‘Customer experience en circulair ondernemen’. En op dinsdag 28 november 2017 wordt bij Beeckestijn Business School in Leusden voor de vijftiende keer de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ uitgereikt.

Samenstelling bestuur PIM

Het voltallige bestuur van Platform Innovatie in Marketing bestaat nu uit:
• Yvonne Nassar, head of marketing & innovation bij RAI Amsterdam (voorzitter);
• Aljan de Boer, strateeg en key note speaker bij TRENDSACTIVE;
• Stefan Harzevoort, strateeg bij Valtech;
• Pascal van Hombergh, marketeer en product developer bij Rabo Lease en Rabo Factoring;
• Arend-Jan Nijhuis, directeur bij BlueOrangeGroup;
• Olaf Ouwerkerk, interim manager marketing & customer experience;
• Mariëlle van der Zouwen, managing director bij Eventive Eventmarketing en managing partner bij LVT Group.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken