Tribal DDB verbeeldt beleggen met Nationale-Nederlanden
- Bureaus
- 3 okt 2017 @ 10:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentStorytellingCommercialsCampagnes
- 3 okt 2017 @ 10:30
- Redactie Bureaus
Tribal DDB Worldwide Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een bijzondere film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen.
De film speelt in op een universeel herkenbaar scenario – het willen bereiken van doelen en dromen die vaak onbereikbaar lijken. Beleggen kan uitkomst bieden, maar de kennis is doorgaans beperkt en tijd is er al helemaal niet. Vandaar dat mensen behoefte hebben aan deskundige en toegewijde hulp.
Dat is dan ook de belofte van Beheerd Beleggen: met de hulp van experts kom je verder. Met het product wordt het beleggen uitbesteed aan beleggingsexperts van Nationale-Nederlanden. Zij hanteren een beleggingsniveau dat bij hun klanten past, waardoor klanten er zelf niet dagelijks mee bezig hoeven te zijn of experts hoeven te worden. Zo kunnen ze vermogen opbouwen voor bijvoorbeeld een aanvulling op hun pensioen, het aflossen van de hypotheek en andere gerichte doelen.
Droom van componist
In de film wordt het idee van doelen realiseren tot leven gebracht. Het gaat over Ruud, steward bij een luchtvaartmaatschappij, wiens passie het componeren van muziek is. Bijna al zijn vrije tijd stopt hij in het schrijven van composities. Ruuds grote droom is dat een groot orkest ooit een van zijn eigen composities zal uitvoeren, maar verder dan de lokale harmonie hebben zijn stukken het nog niet geschopt.
Ruud wordt benaderd en gevraagd om deel te nemen aan een documentaire over mensen met een passie, niet wetend wat hem te wachten staat: het Metropole Orkest, dat een compositie van hem perfectioneert en uitvoert.
Verder komen met experts
Het doel van de campagne is om Nationale-Nederlanden op een sympathieke manier onder de aandacht te brengen, met de koppeling aan een concreet productaanbod dat in lijn is met ‘persoonlijke service die aansluit op jouw leven’.
Tribal DDB Worldwide, Amsterdam: 'Het credo van Beheerd Beleggen is ‘met de hulp van experts kom je verder’, en daarin ligt de essentie van de film. Het was prachtig om iemands lang gekoesterde wens te laten uitkomen, en de emotie en het ongeloof van dat moment vast te leggen.' De film en een teaser worden online ingezet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing