Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn
- Bureaus
- 17 nov 2017 @ 09:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaReclame
- 17 nov 2017 @ 09:09
- Redactie Bureaus
Antoinette Hoes is gestart als directeur Transformatie & Integratie bij DDB Berlijn. Hoes wordt daarnaast wereldwijd verantwoordelijk voor de digitale business van Volkswagen. Hoes werkte van 2011 tot 2016 voor het DDB-netwerk, als hoofd Strategie bij DDB & Tribal Amsterdam en was verantwoordelijk voor meerdere internationale klanten waaronder Heineken, KLM, C&A en Adidas.
Hoes: 'Meine neue Rolle als Transformation & Integration Director erlaubt es mir mit verschiedensten Teams und auf unterschiedlichen Kunden zu arbeiten. Meine Hauptaufgabe besteht darin, unsere Kunden im Bereich der integrierten und innovativen Kommunikation zu beraten. Denn Kommunikation ist immer in den Unternehmens- und Markenzielen verwurzelt, die sie erreichen müssen.'
Nina Rieke, Chief Strategy Officer DDB Group Duitsland: 'Mit Antoinette bekommen wir nicht nur eine erfahrene Kollegin zurück ins DDB-Network, sondern vor allem eine tolle Expertin mit ganz viel digitalem Know-how, Leadership-Qualitäten und großer Begeisterungsfähigkeit. Darüber freuen wir uns alle sehr.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing