Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland

- Bureaus
- 13 nov 2017 @ 09:32
- 11554 x gelezen
- Link
- Redactie Bureaus
- StrategiePersonaliaMediabureau
- 13 nov 2017 @ 09:32
- 11554 x gelezen
- Redactie Bureaus
Arnoud van Leeuwen is deze maand als commercial director gestart bij PHD Nederland. Hij heeft een brede media achtergrond met zowel online als offline ervaring. Na verschillende marketing- en salesfuncties bij Sanoma, de Ster en Microsoft te hebben vervuld was hij in 2007 co-founder van ClickDistrict en het latere Platform161.
Met de komst van Van Leeuwen geeft PHD Nederland verdere invulling aan de groeiambitie die er ligt voor 2018. Zowel op digitaal gebied als qua klantportfolio wil het bureau zich verder ontwikkelen.
Floris Kok, managing director van PHD: 'Wij zijn ontzettend blij met de komst van Arnoud. In de gesprekken voorafgaand aan zijn aanstelling heb ik Arnoud leren kennen als een enorm gedreven vakidioot die altijd op zoek is naar een betere oplossing voor klanten. Maar bovenal als een zeer plezierig mens. Gezien zijn enorme ervaring in digitale media is Arnoud voor ons de juiste man op de juiste plek. Wij kunnen ons geen betere collega wensen.'
Digitaal ondernemerschap
Arnoud van Leeuwen: 'Na tien jaar digitaal ondernemerschap kreeg ik de behoefte me in de breedte verder te ontwikkelen. PHD heeft een onderscheidende propositie, een team van bevlogen mensen en bevindt zich in een zeer interessante fase. Ik zie ernaar uit om met mijn kennis en ervaring een bijdrage te leveren aan de verdere groei en klantrelaties te verdiepen.'
OmnicomMediaGroup Nederland verleent met ruim 180 medewerkers zijn kennis en diensten aan lokale- en internationale klanten op het gebeid van communicatie, media, technologie en data. De kerndoelstelling is bijdragen aan het verhogen van de marketingprestaties en groei van deze merken. Naast PHD, zijn ook de labels OMD, Fuse, BrandScience, Annalect, Accuen en Resolution een divisie van OmnicomMediaGroup Nederland.
Correctie (29 november 2017): Abusievelijk hadden we oorspronkelijk bij dit bericht een verkeerde foto geplaatst. Excuses aan Matthijs en Arnoud!
@MTribune Over jullie aankondiging van Arnoud van @phdnederland: wat een knappe vent! Maar volgens mij hebben jullie mijn foto gebruikt 👉 https://t.co/Q55qLQlFmi
— Matthijs Roumen (@mroumen) November 21, 2017
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
- Abonneren
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- NieuwsEssent kiest André Hazes als...23861x
- NieuwsOlympische campagnes van...23573x
- NieuwsNominaties voor MOAwards 201820672x
- NieuwsWe Are Pi bouwt merkplatform Ace...20221x
- NieuwsQban heet voortaan Havana Harbor19992x
- NieuwsPaarse krokodil maakt comeback...18633x
Vacatures
- Marketing en Communicatie Specialist...
- Head of SEA (Amsterdam)
- Senior Marketing Analyst...
- Omnichannel Manager - Fashion Europe...
- Directeur Communications &...
- Studio Piraat zoekt ervaren senior...
- Brand Manager Benelux (Harderwijk)
- E-businessmanager (Amsterdam)
- Formulemanager Front Office (Zwolle)
- Manager Channelmanagement FBTO...
Laatste Nieuws
- InShared kiest voor Fitzroy20-04-2018
- BVA wil eigentijdse... 20-04-2018
- Arag en True Ideas staan op tegen... 19-04-2018
- Webcare RAI naar Goud Uberconnected19-04-2018
- JongeHonden sluit 24 creatieve teams... 19-04-2018
- 'Amstel Bier is niet sexy'19-04-2018
MarketingTribune Events
- 17mei 2018
Nationaal Customer Contact Congres
- 21jun 2018
NIMA Marketing Day
- 11sep 2018
Influencer Marketing Event