Bram Koster verruilt Marketingfacts voor Evolve

Bram Koster verruilt Marketingfacts voor Evolve
  • Bureaus
  • 28 nov 2017 @ 12:34
  • 38400 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingBloggenDigitaalStrategiePersonalia

Bram Koster vertrekt als creatieve chef bij Marketingfacts en start begin januari bij Evolve. Hij gaat helpen bij de verdere uitbouw van dit adviesbureau uit Zeist, dat bedrijven beter helpt met beter presteren door interne communicatie- en bedrijfsprocessen te optimaliseren met behulp van interne social media.

Als hoofdredacteur en later creatieve chef was Koster de afgelopen zes jaar het gezicht van Marketingfacts, de populairste marketingblog van Nederland. Hij is onder meer verantwoordelijk voor het beheren van de bloggerscommunity en tevens voorzitter van Online Tuesday, de succesvolle maandelijkse bijeenkomsten voor (online) marketeers. Daarnaast is hij voorzitter van de NIMA-examencommissie Online Marketeer.

Peter Haan, oprichter en directeur van Evolve: 'We zijn heel blij met de komst van Bram. Wij halen graag inspiratie uit de hoek van externe communicatie en marketing binnen voor het verbeteren van digitale interne communicatie. Bram neemt op dat vlak een brede kennis en een groot netwerk mee. Bovendien heeft hij veel ervaring met community-management en snapt hij wat er nodig is om een bureau te runnen. Met die achtergrond kan Bram ons fantastisch helpen bij de groei die we op dit moment doormaken als bureau.'

Bram Koster: 'Ik ken Evolve en Peter al enige jaren. Tijdens de eerste kennismaking met Peter en zijn collega’s bleek het te klikken. In de jaren daarna heb ik een bijdrage mogen leveren aan Evolve’s onderzoeken naar de stand van zaken van interne social media in Nederland. De drive en sfeer van het team die ik daarbij heb leren kennen, spraken me toen al aan. Bovendien loopt Evolve al zes jaar voorop in dit specifieke domein. Met mijn achtergrond verwacht ik een goede bijdrage te kunnen leveren dat dit komende jaren ook zo blijft.'

Evolve verbetert organisatieprocessen en interne communicatie met als doel om de organisatie beter te laten presteren. Evolve analyseert waar de eventuele meerwaarde van sociale intranetten liggen, ontwikkelen toepassingsmogelijkheden en (adoptie)strategieën, ondersteunen bij het technisch implementeren van sociale intranetten of sociale platformen en begeleiden community’s en communitymanagers. Deze opgedane kennis heeft Evolve recent mogen toepassen bij onder andere KPN, Raad voor de Rechtspraak, Danone, TNO en Achmea.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken