Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA

Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA
  • Bureaus
  • 17 nov 2017 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De nieuwe Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Zo kun je kiezen voor verschillende kleuropties van het exterieur, het dak, de gordels… zelfs de stiksels van het interieur kun je naar eigen smaak customizen.

Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een spectacular op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet. Een enorme kledingkast waarin je jouw Hyundai KONA kan plaatsen in lijn met jouw garderobe.

Jelle Holdinga, marketing manager Hyundai: 'Om de KONA neer te zetten als stijlicoon hadden we een idee nodig dat dit reflecteert. Toen Fitzroy met dit idee kwam waren we direct verkocht. Misschien moeten we nu wel alle showrooms omzetten in XXL-kledingkasten.'

De campagne is naast outdoor ook te zien op televisie en online.

Credits

Klant: Hyundai Netherlands | Bureau: Fitzroy Amsterdam | Productie: Goed Bezig, Fitzroy Amsterdam

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken