Nuon en Lemon Scented Tea lanceren 'Energie van waarderen'
- Bureaus
- 24 nov 2017 @ 12:00
- Link
-
Suzanne van der Meij
redacteur
Nederlands MediaNetwerk - CommercialsCommunicatie
- 24 nov 2017 @ 12:00
- Suzanne van der Meij
In de laatste tv-commercial van de 'Luisteren geeft energie'-campagne staat waarderen centraal. Met 'Energie van waarderen' gaat Nuon een stap verder. In dit wetenschappelijke format gaat Diederik Jekel, ondermeer bekend als tafelgast bij DWDD, samen met psycholoog Irith Koster onderzoeken wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet. En wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.
Ella Hollander-Jalil, manager Branded Content & Engagement bij Nuon: 'Met dit online contentformat willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal. We doen dit bijvoorbeeld al met Nuon Blijven Loont en Nuon Exlusief. Het is echt een speerpunt in ons merkbeleid.'
Gijsbregt Vijn van bureau Lemon Scented Tea: 'Het zit in het DNA van Nuon om mensen te helpen. Met "Energie van waarderen" laten we dit op een verrassende manier zien met content die relevant is voor heel Nederland. Misschien moet je maar eens gaan kijken!'
Credits
Bureau: Lemon Scented Tea | Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam | Geluid: LAB-3 | Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida
-
Suzanne van der Meij
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: redacteur
- Website:http://www.nederlandsmedianetwerk.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing