Nuon en Lemon Scented Tea lanceren 'Energie van waarderen'

Nuon en Lemon Scented Tea lanceren 'Energie van waarderen'
  • Bureaus
  • 24 nov 2017 @ 12:00
  • Link
  • Suzanne van der Meij
    Suzanne van der Meij

    redacteur
    Nederlands MediaNetwerk
  • CommercialsCommunicatie

In de laatste tv-commercial van de 'Luisteren geeft energie'-campagne staat waarderen centraal. Met 'Energie van waarderen' gaat Nuon een stap verder. In dit wetenschappelijke format gaat Diederik Jekel, ondermeer bekend als tafelgast bij DWDD, samen met psycholoog Irith Koster onderzoeken wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet. En wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.

Ella Hollander-Jalil, manager Branded Content & Engagement bij Nuon: 'Met dit online contentformat willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal. We doen dit bijvoorbeeld al met Nuon Blijven Loont en Nuon Exlusief. Het is echt een speerpunt in ons merkbeleid.'

Gijsbregt Vijn van bureau Lemon Scented Tea: 'Het zit in het DNA van Nuon om mensen te helpen. Met "Energie van waarderen" laten we dit op een verrassende manier zien met content die relevant is voor heel Nederland. Misschien moet je maar eens gaan kijken!'

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea | Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam | Geluid: LAB-3 | Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida



Suzanne van der Meij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken