Mediaxplain haalt Marloes Rijnders en Rolf van Houten

8nov 201711:11
  • Bureaus
  • 10118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieInnovatiePersonaliaMediabureau

nieuws Mediaxplain heeft twee nieuwe directors aangetrokken die zullen bijdragen aan de 'future-proofing' van het bureau. Het gaat om Rolf van Houten (digital development director) en Marloes Rijnders (research director), die beide deze week van start zijn gegaan bij het onafhankelijke mediabureau.

In Rolf van Houten, met ruim tien jaar ervaring op zak bij onder andere PepsiCo, vond Mediaxplain een uitermate geschikte digital development director. Hij is gerekruteerd als eindverantwoordelijke voor alle digitale plannen en de uitvoering daarvan richting opdrachtgevers. Ook met productietak MXProductions wil Van Houten flinke stappen te maken om creatieve output te optimaliseren. 

'Communicatie wordt steeds vluchtiger', zegt Van Houten. 'Dit maakt het voor merken een uitdaging om op te vallen en relevant te blijven voor de consument. De kracht van succesvolle campagnes wordt bepaald door de juiste combinatie van creativiteit, data, technologie en strategie. Ik geloof dat we met de implementatie van deze mix het verschil kunnen maken.'

Focus op data en innovatie

Ook kersverse research director Marloes Rijnders is aangenomen om te anticiperen op de toekomst. 'Data en innovatie zijn de belangrijkste sleutelwoorden. Als we de insights leveren die helpen om strategische, future-proof plannen te ontwikkelen die écht het verschil maken voor onze opdrachtgevers, dan zijn we goed bezig.' 

Ook Rijnders levert vanaf heden haar bijdrage aan de ambities van Mediaxplain en haar opdrachtgevers. Haar uitdaging? Het innoveren van insights in de breedste zin van het woord, zowel op bestaande data en methodologieën, als in nieuw te ontwikkelen producten en services. Na een lange carrière bij diverse mediabureaus, start Rijnders vol enthousiaste aan haar nieuwe job bij Mediaxplain. 'Samen met mijn team fungeer ik als het kennisplatform en de denktank van deze organisatie, een bureau vol in ontwikkeling.'

Mediaxplain is een onafhankelijk, full service marketing- en mediabureau dat al 16 jaar als pionier de markt verandert. Vorig jaar is het bureau uitgeroepen tot mediabureau van het jaar.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners