Natwerk schept kinderwereld in commercial Intertoys
- Bureaus
- 1 nov 2017 @ 12:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenDoelgroepenCommercialsCampagnes
- 1 nov 2017 @ 12:00
- Redactie Bureaus
'Jouw speelgoed, jouw wereld.' Intertoys is woensdag gestart met een nieuwe campagne die bestaat uit een commercial voor web en tv waarin allerlei speelgoed met elkaar wordt gecombineerd. Net zoals kinderen dat zelf altijd doen. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.
'De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien', vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. 'En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.'
De commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys-speelboek binnenstebuiten gekeerd. 'Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind', aldus de Ruwe. 'Dat speelse maakt Intertoys natuurlijk een droomklant. Daarnaast is het leuk om te zien dat Natwerk na Youfone en RTL weer met een online- en tv-commercial voor iedereen zichtbaar werk maakt.'
De commercial - met bijbehorende wisselende tag-ons met aanbiedingen – is geproduceerd in samenwerking met Woodwork en vanaf 1 november 2017 op televisie en via online kanalen te zien.
Credits
Klant: Intertoys
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk
Productiebureau: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand
Music & Sound Design: Soundcircus
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing