Natwerk schept kinderwereld in commercial Intertoys

Natwerk schept kinderwereld in commercial Intertoys
  • Bureaus
  • 1 nov 2017 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenDoelgroepenCommercialsCampagnes

'Jouw speelgoed, jouw wereld.' Intertoys is woensdag gestart met een nieuwe campagne die bestaat uit een commercial voor web en tv waarin allerlei speelgoed met elkaar wordt gecombineerd. Net zoals kinderen dat zelf altijd doen. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.

'De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien', vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. 'En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.' 

De commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys-speelboek binnenstebuiten gekeerd. 'Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind', aldus de Ruwe. 'Dat speelse maakt Intertoys natuurlijk een droomklant. Daarnaast is het leuk om te zien dat Natwerk na Youfone en RTL weer met een online- en tv-commercial voor iedereen zichtbaar werk maakt.' 

De commercial - met bijbehorende wisselende tag-ons met aanbiedingen – is geproduceerd in samenwerking met Woodwork en vanaf 1 november 2017 op televisie en via online kanalen te zien.

Credits

Klant: Intertoys
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk 
Productiebureau: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand 
Music & Sound Design: Soundcircus 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken