Patrick Driessen managing director van Chunk
- Bureaus
- 20 nov 2017 @ 10:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieStrategiePersonaliaInnovatie
- 20 nov 2017 @ 10:32
- Redactie Bureaus
Patrick Driessen is benoemd tot managing director van internationaal creatief bureau Chunk. In zijn nieuwe functie gaat hij zich richten op de uitbouw van de organisatie en op de internationale groei van Chunk. Met de komst van Driessen slaat het Amsterdamse bureau zijn vleugels uit naar onder meer Londen en Parijs.
In zijn netwerk staat Driessen (45) bekend als een gepassioneerde business builder en gangmaker die gericht is op het opnieuw uitvinden van innovatie, het herdenken van de concurrentie, het vinden en het inhuren van de beste mensen, het versnellen van de omzetgroei en het herinrichten van de werkomgeving om zodoende de bedrijfsprestaties snel te verhogen en de operationele groei risico's te beperken. De kennis en kunde die hij heeft opgedaan, gebruikt hij nu voor de internationale uitbouw van Chunk.
'Voor mij is het een groot voorrecht om het Chunk-team te komen versterken', zegt Driessen. 'Dit bureau is een goed bewaard geheim in de dynamische wereld van reclame, digital design en brand building. Dus voor mij een hele mooie uitdaging om de unieke toegevoegde waarde die de organisatie te bieden heeft op grotere schaal en ook buiten de landsgrenzen te gaan vermarkten.'
Mixende marktleider
Driessen benadrukt dat Chunk is uitgegroeid tot een marktleider in het mixen van nieuwe technologie, creativiteit en effectiviteit. 'Dat resulteert veelal in een hogere merkwaarde en betere resultaten voor onze klanten. Als ik bijvoorbeeld zie hoe nieuwe virtual reality technologie door het Chunk-team wordt toegepast en daar de commerciële impact van zie voor onze klanten, dan word ik daar echt door geïnspireerd.'
Martijn de Beijer en Frank Rosenhart, de co-founders en creatieve directeuren van Chunk, zijn verheugd met de komst van Driessen. 'Vanwege de snelle groei die ons bureau doormaakt, zijn we op zoek gegaan naar versterking en verbreding van ons management. Deze versterking hebben wij nodig om aan de vragen van onze klanten te voldoen. Omdat onze klanten steeds internationaler zijn en wij graag mee willen groeien, maken wij als creative agency de volgende stap. Zo zijn wij momenteel bezig met het opzetten van kantoren in Londen, Parijs en Singapore. Belangrijk voor ons is dat we met onze klanten meegroeien, waar ze ook zijn. Wij concurreren steeds vaker met grote internationale creative agencies, waarbij meerdere locaties van groot belang zijn.'
Chunk is een onafhankelijk full-service creative agency in Amsterdam, Londen en Parijs. Het Chunk team (bestaande uit zo’n 35 teamleden) werkt nauw samen met klanten zoals: Google Europe, VodafoneZiggo, hollandsnieuwe, Philips Benelux en Philips Global. Voor deze klanten houden we ons bezig met consultancy, marketing, reclame en design, maar dan wel vanuit een sterk digitaal DNA. Onze drijfveer is het geloof dat onze klant het beter kan doen: slimmere communicatie, hogere merkwaarden en sterkere resultaten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing