Remko Posthuma versterkt Goud Uberconnected als technology director
- Bureaus
- 14 nov 2017 @ 07:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Big dataStrategieInnovatiePersonalia
- 14 nov 2017 @ 07:03
- Redactie Bureaus
Goud Uberconnected zet de volgende belangrijke stap door Remko Posthuma aan te trekken als Technology Director. Posthuma zal groepsbreed (Goud Uberconnected, Icemedia en Redmint) de nieuwe afdeling Data & Tech mede-vormgeven én de component tech nog steviger verankeren binnen het creatieve proces. Hiermee gaat Goud Uberconnected als bureau echt full circle: bedenken van campagnes en content, in-house content-productie, data-analyse en op basis van deze insights nog scherper nieuw creatief werk maken.
Net als de onlangs gestarte creatief directeur Huib Maaskant was Posthuma midden jaren negentig mede-oprichter van het digitale bureau Qi. Daarna was hij onder andere werkzaam als Technology Director bij TBWA\Agency.com en medeoprichter van Lab1111 (oner meer bekend van Boodschapp). De laatste 2,5 jaar maakte Posthuma deel uit van het managementteam van bureau Xeed.
Remko Posthuma: 'Bij Goud Uberconnected krijg ik weer de kans om vanuit mijn technische expertise bij te dragen aan de creatieve output van een bureau. Daarnaast spreekt het commitment van Goud Uberconnected om serieus te investeren in data en tech mij enorm aan. Dat de wegen van Huib en mij na 15 jaar weer kruisen is geheel toevallig, maar geeft wel gelijk een erg vertrouwd en goed gevoel.'
Brian Hirman, managing partner van Goud Uberconnected: 'Met Remko aan boord halen we een ongelooflijke berg aan ervaring binnen op het gebied van technology, development, data en insights. Zijn komst zorgt ervoor dat deze kennis op het juiste niveau binnen ons bureau manifest wordt.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing