Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart nieuwe partners bij Today is Canday

Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart nieuwe partners bij Today is Canday
  • Bureaus
  • 1 nov 2017 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameStrategiePersonaliaCreatie

Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart worden partner bij Today is Canday Amsterdam. Beide waren al werkzaam bij het bureau als concept director.

'Na iets meer dan tien jaar bureau-ervaring, plus nog eens negen jaar freelance, weet ik ondertussen wel wat ik wil, wat ik kan', zegt Werkhoven. 'Datat soort mensen zoeken ze bij Today is Canday. Komt bij dat dit bureau echt voor werknemersparticipatie gaat. Today is Canday is namelijk niet alleen van John Lommers, de founder (een rasondernemer), maar ook van hen die erin geloven. En nu dus ook een beetje van mij en Bernd. Ik ben wel ‘ns eerder in de verleiding gebracht. Maar heel wat bureaus zijn me óf te afhankelijk van wat iemand ver weg in het netwerk wil met het bureau, óf de oprichters drukken me zelf nog een erg zwaar stempel op de cultuur en op de creatieve output. Dat terwijl een bureau veel meer bij een bredere dynamiek en heel divers soort cultuur gebaat is. Today is Canday brengt mensen bij elkaar die geloven dat het kan, omdat ze weten hoe. Of het nou gaat om strategie, techniek, vorm of content.'

Bernd: 'Ik ga mijn zevende jaar in bij dit bureau dat z’n roots heeft in het zuiden des lands, maar krijg nu de kans om met Rodger en een gedreven kleine club collega’s een compleet eigen startup in Amsterdam op te zetten. Unieke kans toch? Bij Today is Canday kan het. Vanuit Amsterdam gaan we nu ook complete campagnes, business strategieën en creative content projecten creëren, coördineren en uitrollen. We willen een broedplaats worden voor Magie en Mechanisme, door nerds, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, filmmakers, business masterminds, social addicts, mediastrategen, kunstenaars en data-analisten op elkaar los te laten. Today is Canday als kickstarter voor intelligente ideeën, cutting edge content en disruptive businessconcepten.” Rodger: “Waarom kiezen tussen creativiteit óf tech? Wij gaan voor creatieve toepassingen van tech. Nou, dat dus.”

Bernd van den Thillart is Concept Director Art bij Today is Canday en heeft inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in concept en art direction. Bernd maakte campagnes voor onder meer Rijkswaterstaat, Jumbo Foodmarkt, Kras reizen, Beekse Bergen, Bavaria, Look o Look, Wicky, Velthuis Kliniek, Kwantum en Jan Linders supermarkten.

Rodger Werkhoven is Concept Director Copy bij Today is Canday. Hij begon z’n carrière 20 jaar geleden bij Result DDB (McDonald’s, Sony), was creative director bij VBAT, BSUR, Alfred (Simpel, Allsecur) en Ogilvy, werkte onder meer voor Ubachs Wisbrun (Saab, ANWB), McCann Erickson en FHV BBDO (Albert Heijn), hielp RLVNT opzetten en werkte 9 jaar als freelancer voor o.a. TAXI Europe, Chunk, Total Identity, StrawberryFrog, Amsterdam Worldwide, Cloudfactory en Lemon Scented Tea.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken