Zino Davidoff kiest Burst als global digital partner
- Bureaus
- 24 nov 2017 @ 12:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesDigitaal
- 24 nov 2017 @ 12:32
- Redactie Bureaus
Zino Davidoff, bekend van onder meer Cool Water, heeft voor Burst gekozen om hun nieuwe wereldwijde platform te realiseren. Burst won een uitgebreide internationale pitch waarbij ook bureaus uit Londen en Wenen betrokken waren.
Het nieuwe wereldwijde platform stelt Davidoff in staat hun ambitieuze digitale strategie te verwezenlijken. Het platform biedt namelijk nieuwe mogelijkheden voor storytelling, branding, data en in de toekomst ook ecommerce. Met de verzamelde data kan Davidoff een optimale klantbeleving bieden, bijvoorbeeld door personalisatie.
Davidoff is ervan overtuigd dat Burst een sterke partner is die kan helpen met het behalen van de ambitieuze digitale doelstellingen, vanwege hun expertise in het ontwikkelen van global brand platforms en hun inhouse data team.
Hans Maltha, CEO bij Burst: 'We zijn erg trots dat we de wereldwijde digitale partner zijn voor Zino Davidoff. Vanaf het eerste moment was er een goede klik tussen beide partijen. Onze nauwe samenwerking, als gecombineerd team, heeft geleid tot een geweldige nieuwe website. We kijken dan ook uit naar de toekomstige stappen, want dit is pas het begin!'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing