Maarten van der Weijden boegbeeld #dekoplopers
- Bureaus
- 22 jan 2018 @ 09:01
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- EndorsementVideoBranded contentCampagnes
- 22 jan 2018 @ 09:01
- Redactie MarketingTribune
Olympisch kampioen Maarten van der Weijden nieuw gezicht van campagne #dekoplopers. Met deze campagne wil Holla Advocaten op een eigentijdse en toegankelijke manier laten zien wat succesvolle ondernemers en professionals drijft.
In 2018 zal Van der Weijden optreden als nieuw gezicht van de campagne. Vanuit de campagneauto interviewt hij nieuwe leiders uit de zakelijke top van Nederland. In een serie video-interviews delen koplopers hun successen, uitdagingen en drijfveren. Holla Advocaten zet daarmee de succesvolle campagne voort die iedereen stimuleert en inspireert om te excelleren en ook zélf koploper te worden in hun vakgebied.
Afgelopen jaar was tophockeyer Robert van der Horst het gezicht van de campagne. In 2018 neemt Olympisch kampioen Maarten van der Weijden het stokje over.
Robert van Muijen, managing partner bij Holla Advocaten: 'Maarten van der Weijden weet als geen ander hoe het is om koploper te zijn. De laatste jaren spant hij zich voornamelijk in voor anderen. Zo laat hij hen nadenken over hun eigen kansen en mogelijkheden en spoort hij hen aan om zichzelf te verbeteren. Deze manier van denken sluit naadloos aan bij het DNA van Holla Advocaten. Wij zijn dus zeer trots dat Maarten van der Weijden het nieuwe gezicht van #dekoplopers is.'
Maarten van der Weijden: 'Het drijft mij om altijd voor het hoogst haalbare te gaan. Of dit nu Olympisch goud, het ondernemerschap of het zwemmen van de Elfstedentocht is. Ik voel me verbonden met mensen en bedrijven die het beste uit zichzelf (en anderen) halen en daarom heb ik ook meteen 'ja' gezegd tegen het ambassadeurschap van Holla Advocaten. Ik vind het ontzettend gaaf dat ik met #dekoplopers campagneauto op pad mag om inspirerende mensen te ontmoeten en ben erg benieuwd wat ik van hen kan leren.'
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing