Natwerk en rapper Jebroer promoten Beerenburg
- Bureaus
- 23 jan 2018 @ 22:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekBranded contentActivatieCampagnes
- 23 jan 2018 @ 22:48
- Redactie Bureaus
Bureau Natwerk ontwikkelde twee nieuwe mixen samen met Hooghoudt Beerenburg. Ze worden geïntroduceerd met de campagne ’Whoop Whoop Winter’. Rapper Jebroer mikt daarin op een après-ski hit met 'Leven na de dood'. De videoclip is onderdeel van de campagne.
De twee nieuwe mixen die Natwerk ontwikkelde zijn de Sneeuwtoeter en de Zwarte Piste. De Sneeuwtoeter is een shot Hooghoudt Beerenburg met een toef slagroom. Slagroom op je neus wordt zo een nieuw après-ski feestritueel. De Zwarte Piste is een mix van Hooghoudt Beerenburg en cola in een pitcher met ijs.
'Nederland kent bijna geen echte winters meer', zegt Frank de Ruwe, partner van Natwerk. 'Da’s jammer. Wij dachten toen: dan creëren we de winter zelf wel. En die vieren we gewoon het hele jaar door. Zo kunnen we de Sneeuwtoeter en de Zwarte Piste het hele jaar door drinken.'
Hannah Ellens, brandmanager bij Hooghoudt: 'Hooghoudt heeft kwaliteit als randvoorwaarde en ambacht is voor ons vanzelfsprekend. Daarnaast willen we de humor die we al sinds 1888 in uitingen laten zien, weer een hoofdrol geven. Met Natwerk als nieuw bureau hebben we daar een ideale partner in gevonden. Deze campagne is daar de perfecte invulling van.'
Het vieren van de winter gebeurt met de zogenaamde Whoop Whoop Winterfeesten die in meer dan 70 Nederlandse kroegen het hele jaar door zullen plaatsvinden. Tijdens deze feesten wordt de volledige kroeg omgebouwd tot jaren ’80 après-ski chalet. Bij drie van deze feesten treedt Jebroer op en gaat zijn nieuwe hit hopelijk keihard meegebruld worden.
De eerstvolgende editie van de Whoop Whoop Winter-feesten is 2 februari in Club Kokomo In Groningen, waar Jebroer hulp krijgt om de tent uit elkaar te laten knallen van vakbroeders The Partysquad en Mr. Wonder.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing