SuperRebel maakt tijdloze campagne voor House of Pertijs

SuperRebel maakt tijdloze campagne voor House of Pertijs
  • Bureaus
  • 11 jan 2018 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenBrandingCampagnes

Tijdloos en toch actueel. Dat is de campagne van juwelierswinkel House of Pertijs. Het Bredase reclamebureau SuperRebel is ervoor verantwoordelijk, in nauwe samenwerking met de klant.

'De tijd gaat snel', zegt Lodewijk Varossieau, ceo van reclamebureau SuperRebel. 'Deze campagne loopt al meer dan vijf jaar en gaat veelal over tijd. Daarom is het de hoogste tijd om er even bij stil te staan. In de afgelopen vijf jaar hebben we geen seconde verloren. Omdat we geen tijd te verliezen hadden. Immers, House of Pertijs bedacht vijf jaar geleden dat het tijd was om de traditionele juwelierswinkel opnieuw uit te vinden.' 

Varossieau: 'Alle credits gaan naar de mensen achter House of Pertijs. Omdat niet wij, maar zij steeds weer 'brave' zijn. Omdat ze dappere beslissingen nemen en steeds weer de tijd nemen om samen met ons goede campagnes te maken. Het succes van House of Pertijs is niet tijdelijk. Steeds meer klanten, collega's en journalisten uit de hele wereld nemen graag uitgebreid de tijd voor een bezoekje aan de unieke concept store in Breda. Daarom vragen we heel even van uw kostbare tijd. Omdat we u graag willen laten zien dat een goede campagne tijdloos is. Succes is voor altijd.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken