True Ideas strikt Centraal Beheer, Air France KLM en Royal HaskoningDHV

True Ideas strikt Centraal Beheer, Air France KLM en Royal HaskoningDHV
  • Bureaus
  • 15 jan 2018 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKlantenPitches

Air France KLM, Royal HaskoningDHV en de zakelijke tak van Centraal Beheer zijn klant geworden bij reclamebureau True Ideas.

De Apeldoornse verzekeraar vroeg True Ideas om mee te denken over zijn positionering en bijhorende campagne om de zakelijke markt met een nieuw, betekenisvol elan te kunnen bedienen. True Ideas en Centraal Beheer richten zich voor de lancering hiervan op begin dit jaar. Ondertussen werkt het Utrechtse bureau aan campagnes voor hun bestaande zakelijke proposities.

True Ideas is voor Air France KLM aan de slag gegaan met een doeltreffende campagne voor hun B2B- en B2T-markten om meer corporate customer intimacy te bewerkstelligen in alle mogelijke kanalen. De eerste uitingen zullen naar verwachting begin tweede kwartaal live gaan.

Het internationale ingenieurs- en projectmanagement-adviesbureau Royal HaskoningDHV koos na een pitch voor het creatieve concept van True Ideas. Een concept waarmee het bedrijf de onderscheidende kracht van haar DNA internationaal kan tonen op alle niveaus. In samenwerking worden momenteel de communicatieplannen en eerste campagnes ontwikkeld om de nieuwe positionering optimaal tot leven te laten komen. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken