YoungCapital en Indie maken blingbling-commercial voor Generatie Z

YoungCapital en Indie maken blingbling-commercial voor Generatie Z
  • Bureaus
  • 16 jan 2018 @ 18:21
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekCommercialsHRCampagnes

Geld staat centraal in de nieuwe campagne van YoungCapital, het uitzendbureau voor jongeren. De campagne is bedacht door Indie Amsterdam en wederom geregisseerd door Paul Geusebroek, die afgelopen jaar zijn internationale doorbraak beleefde met Superbowl commercials voor onder andere Pokémon, Toyota en Gatorade.

Suzanne van der Cammen, Head of Marketing Communications bij YoungCapital: ‘YoungCapital is hét uitzendbureau voor jongeren. Zij zijn onmisbaar voor elk bedrijf. Met de campagne ‘Make Money. Work’ haken we in op de behoefte van generatie Z om geld te verdienen. Voor hen staat geld voor onafhankelijkheid, voor de vrijheid om je dromen waar te kunnen maken. De boodschap is duidelijk. Als je dat wil, dan moet je er gewoon wel hard voor werken.’

Rogier de Bruin en Emilio de Haan, Creative Directors INDIE Amsterdam: ‘Generatie Z is weer wat concreter en directer dan de millennials. Daar spelen we op in met een campagne die nogal ongenuanceerd en uitgesproken zegt waar het op staat ‘Make Money. Work’. We wilden dit visueel rijk en overdonderend vertellen, daar is Paul Geusebroek de gedroomde regisseur voor.’

YoungCapital gelooft in de kracht van jonge mensen. Als digital natives jagen ze vernieuwing aan bij organisaties. De recruitmentspecialist ziet jongeren als het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. YoungCapital doet er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren én bij bedrijven. Zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei.

Credits

Klant: YoungCapital | Bureau: Indie Amsterdam | Agency Producer: Dennis Gijsbers | Verantwoordelijk bij klant: Suzanne van der Cammen | Productiebedrijf: Cake Film & Photography | Director:  Paul Geusebroek | Producer:  Anne van Kuyk | D.O.P.: Jasper Wolf | Offline montage: De Kapsalon (Brian Ent) | Postproductie: De Grot (Joppo in de Grot) | Muziek: Big2 & Paul Laffree | Geluid: Sauvage Sound



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken