Domino's viert Valentijn met pizza's op Tinder
- Bureaus
- 14 feb 2018 @ 00:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesSocial mediaActivatieInteractie
- 14 feb 2018 @ 00:04
- Jeroen Mirck
Het is weer Valentijn, dus verzinnen adverteerders allerlei slimme inhakers. Zo ook pizzaketen Domino's, dat zich begeeft op Tinder. Voor een 'love at first bite'. Chats met het merk wordt beloond met een goedkopere of zelfs gratis pizza. Con amore, uiteraard.
Op Tinder draait het om matches. Maar op Valentijnsdag hoeven Tinder-leden niet meer verder te zoeken, aldus Domino’s. Het merk is vandaag op Tinder te vinden 'voor iedereen die wel een beetje extra liefde kan gebruiken, of gewoon op zoek is naar een gezellige chat'. Wil je kennismaken met Domino’s? Dan maak je kans op 20% korting. De leukste interacties worden beloond met een gratis pizza.
'Liefde gaat door de maag'
Deze speciale Valentijnsactie is een samenwerking tussen Domino’s Pizza en Boomerang. Nicky Claeys, CMO van Domino’s Pizza: 'Hoeveel matches je ook hebt op Tinder, uiteindelijk gaat liefde door de maag. Daarom zit Domino’s voor één dag op Tinder. We hopen op leuke gesprekken en interacties met Tinder-leden. Met wat lekkere pizza’s erbij, hou je hier zeker een warm gevoel aan over.'
Domino's zal vermoedelijk niet het enige merk op Tinder zijn. Valentijn valt om de vier jaar vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen, wanneer lokale politici de meest gekke fratsen uithalen om kiezers te bereiken. Vier jaar geleden waren meerdere politieke kandidaten op deze dag te vinden op Tinder of homo-variant Grindr, voor een 'date' op de verkiezingsdag. Minder georganiseerd dan Domino's, maar daardoor niet minder goed voor wat extra publiciteit.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing