Drie bureaus strijden in Wehkamp-pitch

Drie bureaus strijden in Wehkamp-pitch
  • Bureaus
  • 20 feb 2018 @ 00:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieMarketingPitchesCampagnes

Wehkamp gaat de tweede fase in met de pitch voor een nieuw reclamebureau. Na een eerste orëntatieronde bij zes bureaus is afgelopen week de keuze gevallen op drie bureaus die de laatste ronde ingaan: Achtung, DDB & Tribal en N=5.

Wehkamp, dat zich profileert als het online warenhuis voor gezinnen, heeft B&BA gevraagd de pitch te begeleiden voor het selecteren van een nieuwe partner op het gebied van marketingcommunicatie.

'De bureaus staan voor een stevige maar inspirerende opdracht', zegt Fred Moolhuijsen van B&BA. 'We hebben er alle vertrouwen in dat we tussen deze drie “the partner of choice” voor de komende jaren gaan vinden.' De finale presentaties vinden medio maart plaats. De keuze zal niet lang daarna worden gemaakt.

Het huidige bureau TBWA\Neboko heeft besloten niet aan de Wehkamp-pitch deel te nemen. Moolhuijsen: 'Dat respecteren wij en wij bedanken hen voor hun inspanningen over de afgelopen jaren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken