Joe Public bedenkt Valentijn-spijkers voor Gamma

Joe Public bedenkt Valentijn-spijkers voor Gamma
  • Bureaus
  • 12 feb 2018 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieBrandingActivatieCreatie

Deze Valentijnsdag komt Gamma met een unicum: spijkers met een hartvormige kop. Het idee van deze romantische spijkers komt van Gamma's reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising.

Met de Valentijnsspijkers kunnen ‘lovers’ in Nederland iets met heel hun hart maken voor hun Valentijn. Gamma wil met deze actie ook jongeren aanzetten tot het maken van bijvoorbeeld een mooi sleutelblokje, tijdschriftenrek, dienblad of fotolijstje. De eenvoudige stappenplannen van deze Valentijnsklusjes zijn te vinden op Gamma.nl.

De Valentijnsspijkers met hartvormige koppen geven zelfgemaakte cadeaus net dat extra romantische tintje, aldus de bouwmarkt in een persbericht. De liefdesspijkers worden gratis verstrekt bij een besteding van €30,- en op vertoon van een Gamma-voordeelpas. 

Credits

Klant: Gamma

Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Rooswinkel, Suzan Korver-van Lieshout, Laura van Kempen

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Creative Directors: Marcel Hartog, Antoine Houtsma

Creatie: Lesley Jutte, Jesse Amatsahip

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn, Martha Frankenhuis

PR/Influencers strategie: VanDamm, Esther Buitendijk en Linda Franse

Fotografie: VanDamm, Linda Franse

Productie spijkers: Unbranded, Jauko Hartveldt

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken