Startup met ervaring: The Seniors Advertising

Startup met ervaring: The Seniors Advertising
  • Bureaus
  • 12 feb 2018 @ 09:25
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Creatie

Senior accountdirector Paul Loohuis, senior artdirector Erik Evers en senior copywriter Klaas Slooten gaan voortaan samen onder de naam The Seniors Advertising.

Op verschillende momenten in hun lange carrière hebben ze met elkaar samengewerkt. Merendeels bij PPGH en JWT. Ze zijn naar eigen zeggen gelouterd en gelauwerd in het reclamevak. Ze hebben gewerkt op het gebied van automotive, fast movers, retail, dienstverlening, overheid en non-profit en voor merken als ABN AMRO, AFC Ajax, BMW, MINI, Essent, PLUS, Unilever, Vodafone, Concertgebouw, Bijenkorf en Volvo. Ze waren en zijn verantwoordelijk voor onder meer de campagnes als de Familie van Stee voor Essent en de nog steeds lopende Robijn doet de was bij… Internationaal werkten ze voor de Duitse, Finse, en Russische markt.

Ervaring

Wat is jullie cutting edge? ‘Ervaring, ervaring, ervaring,’ zeggen ze zelf. ‘Senior in het leven, senior in ervaring en senior in advertising.’ Het onafhankelijke The Seniors Advertising is volgens de heren flexibel in te schakelen: als vaste klant, voor deelprojecten, alleen creatie of als tijdelijke ondersteuning.

Zie ook www.theseniorsadvertising.nl

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken