Appie Today wint Grand Prix

Appie Today wint Grand Prix
  • Bureaus
  • 7 mrt 2018 @ 09:40
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Tijdens de zogenoemde Disruption Awards, de jaarlijks terugkerende awardshow binnen het Global TBWA Collectief, heeft Appie Today de Grand Prix gewonnen.

De internationale jury koos het vernieuwende social-first content platform van Albert Heijn uit 135 inzendingen uit 37 landen.

Troy Ruhanen, President & Chief Executive Officer TBWA\WORLDWIDE, over Appie Today: ‘Albert Heijn has succeeded in making the supermarket a relevant content producer for an easily distracted audience. A brave move for any brand, but for a supermarket, next level.’

Monique Bergers, hoofdredacteur Appie Today: ‘Het is mooi dat wij met ons denken ook internationaal worden gezien als grensverleggend en baanbrekend. Mooi compliment aan alle partners die hebben bijgedragen aan Appie Today.’

WC eend

Mooie prijs, maar is dit niet een beetje Wij van WC eend belonen eigen werk? Rik Ledder, managing director bij TBWA Nederland: ‘Nee toch? Het wereldwijde TBWA netwerk, bekend om zijn disruption filosofie, erkent het werk van het kleine Nederlandse bureautje als het allerbeste wat er uit het netwerk is gekomen. Is toch top?’

Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO: ‘Ik ben ongelooflijk trots op Albert Heijn dat we samen met MPG, Vice en andere content partners, dit vernieuwende format-denken van een droom tot een echt succes hebben gemaakt.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken