Business Openers groeit door met drie nieuwe consultants

Business Openers groeit door met drie nieuwe consultants
  • Bureaus
  • 12 mrt 2018 @ 08:26
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Vanaf het eerste kwartaal van 2018 versterken Lara Molendijk, Moniek van Westerop en Marloes Ploeg Business Openers als consultant, nadat eind vorig jaar Roland van Maanen als partner toetrad.

Ellen van Zanten, partner bij Business Openers, licht deze forse uitbreiding toe: ‘Business Openers blijft groeien. Meer en meer bedrijven in allerlei branches en van verschillende grootte willen aan de slag met onze bewezen methodiek voor Positionering en/of met een Businessplan op 1 A4 (OGSM) en dit vervolgens ook waarmaken op de werkvloer. Om ervoor te zorgen dat we alle klanten altijd opmerkelijk vooruithelpen is een bredere ondersteuning noodzakelijk. Tevens zetten we hiermee een opleidingstraject neer voor de toekomst. De dames die ons komen versterken passen goed bij ons qua opleiding en ervaring en, zeker zo belangrijk, bij onze cultuur.’

Moniek en Marloes hebben een achtergrond bij bureaus zoals J. Walter Thompson Amsterdam, Havas Lemz en Lemon Scented Tea. Lara heeft eerder als strategieconsultant gewerkt. Ook deze drie nieuwe consultants ondersteunen klanten en partners van BO met Positionering, Business Strategie en Internal branding.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken