Coca-Cola kiest voor Megawatt

Coca-Cola kiest voor Megawatt
  • Bureaus
  • 5 mrt 2018 @ 00:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCampagnesPitches

Coca-Cola Nederland heeft zijn experiental marketing voor de merken Sprite, Finley en Chaudfontaine ondergebracht bij Megawatt Fieldmarketing. Aan de keuze ging een pitch vooraf waarin Coca-Cola zocht naar een fullservicebureau dat op creatie- en activatievlak kan excelleren.

Megawatt is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van XM-campagnes, van creatief concept tot aan productie en volledige executie. 'Tijdens de pitchpresentatie zijn we verrast door de conceptuele aanpak en creatieve invulling, waarbij er voor Sprite zelfs een richting is gepresenteerd die we breder gaan doorvertalen dan alleen op XM-niveau', zegt Anouk Slond, senior media connections manager bij Coca-Cola Nederland.

Stephan Kwast, managing director bij Megawatt: 'Onze bureaus maken een mooie groei door en het winnen van deze pitch geeft ons bedrijf vanzelfsprekend een energie-boost. Waar Megawatt Fieldmarketing zich volledig richt op brand- en shopper-activation, ligt de focus bij Megawatt Advertising op strategie, positionering alsmede concept- en campagne ontwikkeling.'

Voor klanten als Philips Lighting, Swinckels’, De Persgroep, H&M, Bavaria, Havaianas, Ford en VodafoneZiggo werden al diverse campagnes uitgevoerd. Onlangs werd ook Fisherman’s Friend toegevoegd aan het klantportofio.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken