Digitas Amsterdam en Episerver werken samen
- Bureaus
- 23 mrt 2018 @ 00:43
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalPartnershipE-commerce
- 23 mrt 2018 @ 00:43
- Redactie Bureaus
Digitas en Episerver hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om de markt gezamenlijke expertise en oplossingen te bieden op het gebied van digitale marketing, data en commerce. Daar hoort ook de opening van een Center of Excellence bij.
De samenwerking creëert een uniek marktaanbod door de krachten van de twee bedrijven te combineren op het gebied van marketing en commercie en gebruik te maken van het wereldwijde netwerk, data/analytics kennis en innovatieve technische mogelijkheden van Digitas. De samenwerking helpt bedrijven met uitblinken en sneller worden in het bereiken van hun digitale merk, marketing en e-commerce doelen en ambities, tevens op een multinationale schaal.
Episerver Center of Excellence
In navolging van het partnership opent Digitas haar Episerver Center of Excellence (CoE). Vanaf de locatie in Amsterdam, bedienen zij de Europese markt met Episerver kennis en advies. De CoE biedt klanten marktleidende Episerver-expertise en uitvoerende ondersteuning op het gebied van marketing en commercie. De Digitas CoE is uniek, omdat het de eerste is op globale schaal die is opgezet met de volledige ondersteuning van Episerver.
'Episerver is 's werelds snelst groeiende leverancier van digitale marketing en digitale commerce platforms die we leveren via een netwerk van zeer ervaren en bekwame partners', zegt Karen Chastain, directeur Strategische Allianties en Global Partners van Episerver. 'We zijn verheugd om Digitas Amsterdam toe te voegen aan ons netwerk van strategische partners en kijken ernaar uit om samen te werken om onze klanten te helpen hun digitale transformatie doelen te bereiken.'
Tom Bals, managing director van Digitas Amsterdam: 'Digitas heeft als doel om mensen en merken te verbinden op alle touch points; digitaal, fysiek en opkomende technologieën. Het Episerver platform is hier een belangrijk component in. De Episerver propositie support ons in het realiseren van deze omnichannel experience voor onze klanten. Door onze gezamenlijke executiekracht helpen we onze klanten met de uitrol van multi-site en multi-country digital experience platformen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing