Kasimir Vermeulen strategy director bij Energize
- Bureaus
- 14 mrt 2018 @ 00:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategiePersonaliaCreatieRecruitment
- 14 mrt 2018 @ 00:16
- Redactie Bureaus
Na een uitgebreide selectie heeft het Amsterdamse bureau Energize een nieuwe strategy director aangenomen. Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded content.
Vermeulen startte zijn carrière bij Mare, een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in future-proof kwalitatief onderzoek. Een paar jaar later ging hij aan de slag als senior-adviseur communicatie bij KPN Hi waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de prijswinnende campagne #MoreCrapFromTheWeb en de eerste interactieve mobiele muziekvideo i.s.m. Topnotch.
De afgelopen drie jaar was hij werkzaam als business creative bij The USP Company, waar hij voor diverse merken onderscheidende proposities en merkstrategieën ontwikkelde. Onlangs besloot hij dat hij graag nauwer verbonden wilde zijn bij de creatie van marketing- en communicatiecampagnes. 'De keuze voor Energize was daardoor snel gemaakt.'
'Business-creativiteit'
Kasimir Vermeulen: 'Er was snel sprake van een persoonlijke klik en een match als het gaat om visie, ambities en business-creativiteit. Ik heb ontzettend veel zin om samen met Klaas, Robin en de rest van de Energizers fantastisch en impactvol werk te gaan creëren dat de aandacht verdient.'
Klaas Weima, managing director van Energize: 'Met de komst van Kasimir halen we een ervaren en pragmatische strateeg in huis met een mooie staat van dienst aan zowel klant- als bureauzijde. Zijn energie, nieuwsgierigheid en ambitie is aanstekelijk. Met een volwaardig managementteam zijn we klaar om verder door te bouwen aan het succes van het bureau.'
Vermeulen is per 1 maart gestart bij Energize en maakt onderdeel uit van het managementteam, dat verder bestaat uit Robin Pas (Creative Director) en Klaas Weima (Managing Director). Energize werkt voor klanten als Unicef, Nationale Vacaturebank, BLG Wonen, het Mauritshuis en Plus Supermarkten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing