Nieuw bureau Brandstof360 werkt samen met Motivaction
- Bureaus
- 9 mrt 2018 @ 08:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 9 mrt 2018 @ 08:34
- Sjaak Hoogkamer
Marianne Stok en Martin Boomkens starten een nieuw communicatiebureau Brandstof360 waarbij zij gaan samenwerken met onderzoeksbureau Motivaction International.
Stok is marketeer en bekend van opdrachten voor onder meer MasterCard en KPN. Voor de laatste lanceerde zij het merk Hi opnieuw, volledig gebouwd op inzichten en scoorde daarmee een Gouden Effie. Boomkens is creatief en bekend van werk voor VW, Centraal Beheer, Staatsloterij, Schoonenberg en Citroen. Stok en Boomkens werken al een paar jaar samen in MarketingWorkouts BV voor onder meer Schoonenberg en Somfy. Die samenwerking krijgt nu zijn bekroning in Brandstof360.
Businesspartner
Het nieuwe bureau omarmt volgens Stok data en onderzoek en steekt ‘al haar creatieve energie in het destilleren van slimme inzichten en het creëren van scherpe proposities en campagnes.’ Stok en Boomkens hebben in onderzoeksbureau Motivaction International naar eigen zeggen de ideale businesspartner gevonden. Stok: ‘Die samenwerking bestond al sinds 2009 en wordt nu dus geconcretiseerd in een compleet nieuw bureau. Gefundeerd op de Mentality data van Motivaction International. Het verklaart ook de naam. Data vormen de brandstof voor insights, proposities en concepten. Daarmee is Brandstof360 meer dan een reclame -of marketingbureau. Het slaat een brug tussen onderzoek, marketing en creatie.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing