Pathé kiest voor Dawn
- Bureaus
- 19 mrt 2018 @ 11:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BioscoopKlantenPitchesCampagnes
- 19 mrt 2018 @ 11:18
- Redactie Bureaus
Bioscoopmarktleider Pathé kiest Dawn als creatief strategische partner. Pathé en Dawn werken samen 'om van plek naar merk te gaan, en van scherm naar beleving'.
Om dit te realiseren ontwikkelde Dawn een krachtig en creatief merkidee dat zowel de communicatie als alle merk activiteiten, nu en in de toekomst, sturing geeft.
Met inmiddels 28 theaters is Pathé de absolute marktleider in Nederland, maar dat is geen reden om achterover te leunen. 'We zijn de afgelopen maanden actief aan de slag geweest met onze toekomst en daar zijn een aantal ambitieuze plannen uitgekomen', zegt Susanne Damen, manager Brand & Communications van Pathé Nederland. 'Vervolgens hebben we ons breed georiënteerd op welk creatief strategische partner ons daar bij het best kan helpen. Dawn heeft bewezen een sterk strategisch sparringpartner te zijn; ze begrijpen onze merkambitie. Daarom hebben wij voor Dawn gekozen.'
Totaalervaring
De komende tijd bouwen Dawn en Pathé de totaalervaring voor de bezoeker verder uit. David Snellenberg, founder en creatief directeur van Dawn: 'Wereldwijd groeit het bioscoopbezoek flink en is de rol van entertainment en story's alleen maar gegroeid, kijk maar naar het succes van Black Panther. Pathé is binnen de bioscopen de meest innovatieve als het gaat om beeld en geluid, maar gaat daarnaast de totaal ervaring verder uitbouwen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing