Pech voor Freek Vonk in nieuwe commercial Reaal

- Bureaus
- 6 mrt 2018 @ 11:34
- 17050 x gelezen
- Link
- Redactie Bureaus
- MerkenReclameCommercialsCampagnes
- 6 mrt 2018 @ 11:34
- 17050 x gelezen
- Redactie Bureaus
Freek Vonk speelt weer een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal. Ook deze keer komt de bekendste tv-bioloog van Nederland weer in de problemen door zijn fascinatie voor dieren. Gelukkig heeft zijn ‘moeder’ er achter de schermen voor gezorgd dat zijn zaakjes ‘Lekker geregeld’ zijn.
In de eerdere commercials maakte het publiek al kennis met de moeder van Freek Vonk. Saskia Vonk (gespeeld door een actrice) helpt Freek al van jongs af aan om van zijn fascinatie voor dieren zijn beroep te maken. Zo regelt zij achter de schermen al zijn verzekeringen. Hierdoor komt altijd alles weer op zijn pootjes terecht. Bijvoorbeeld als Freek weer eens in de problemen komt, door een reuzenpanda of een ander dier. In de nieuwe campagne bezorgt een pelikaan Freek de nodige kopzorgen tijdens zijn avontuurlijke werkzaamheden.
Lekker geregeld
Jeroen de Graaf, directeur Merk & Communicatie van VIVAT: “Vandaag breiden we de succesvolle ‘Lekker geregeld’-campagne uit met een derde commercial. Hierin speelt, naast Freek en zijn moeder, ook een eigenzinnige pelikaan de hoofdrol. Met de nieuwe commercial willen we laten zien dat Reaal ook een breed pakket aan zakelijke verzekeringen heeft. Zo is de verzekering voor je bedrijfsapparatuur en elektronica met de Zakelijke Elektronicaverzekering ook lekker geregeld.”
Credits
Bureau: Etcetera
CCO: Ben Imhoff
Creatie: Raymond van Schaik, Maarten Remmers
Strategie: Job Koopman
Agency Producer: Marieke Prette
Business Director: Danny van de Wetering
Regie: Sven Super (In Case Of Fire)
Producer: Arjan Oosterveer
Special Effects & Sound: PostOffice
Studio Freek: Freek Vonk, Jochem Manus van der Jagt
Reaal: Willemijn Manshanden – Bots, Ellen van den Berg, Jeroen de Graaf
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
- Abonneren
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- Nieuws[Interview] 'IncludeNow wil...25680x
- NieuwsEssent kiest André Hazes als...23707x
- NieuwsWebby-nominaties voor Dept23681x
- NieuwsOlympische campagnes van...23122x
- NieuwsNominaties voor MOAwards 201820128x
- NieuwsWe Are Pi bouwt merkplatform Ace...20066x
Vacatures
- Head of SEA (Amsterdam)
- Senior Marketing Analyst...
- Omnichannel Manager - Fashion Europe...
- Directeur Communications &...
- Studio Piraat zoekt ervaren senior...
- Brand Manager Benelux (Harderwijk)
- E-businessmanager (Amsterdam)
- Formulemanager Front Office (Zwolle)
- Manager Channelmanagement FBTO...
- Online Marketeer (Den Haag, Nederland)
Laatste Nieuws
- BVA wil eigentijdse... 20-04-2018
- Arag en True Ideas staan op tegen... 19-04-2018
- Webcare RAI naar Goud Uberconnected19-04-2018
- JongeHonden sluit 24 creatieve teams... 19-04-2018
- 'Amstel Bier is niet sexy'19-04-2018
- Paul Kroef (Ara) voorzitter van Sire18-04-2018
MarketingTribune Events
- 17mei 2018
Nationaal Customer Contact Congres
- 21jun 2018
NIMA Marketing Day
- 11sep 2018
Influencer Marketing Event