SAN Jaarboek 2017: Zie de nieuwe ruimte

SAN Jaarboek 2017: Zie de nieuwe ruimte
  • Bureaus
  • 2 mrt 2018 @ 08:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

SAN bestuurslid Ron Schneider heeft op 1 maart het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2017 uitgereikt aan ondernemer en trendwatcher Ronald van den Hoff.

Hij deed dit tijdens de jaarlijkse bijeenkomst voor SAN juryleden, sponsors en relaties op het hoofdkantoor van NS in Utrecht. Het jaarboek staat in het teken van ‘Zie de nieuwe ruimte’ en is vormgegeven door illustrator Enkeling en Artbox. Het is de eerste uitgave met een 3D-cover inclusief 3D-bril.

Visie

Van den Hoff, bedenker van Seats2Meet en auteur van het boek Society 3.0, nam de genodigden mee in zijn verhaal passend bij het thema van de 29ste jaargang SAN Jaarboek ‘Zie de nieuwe ruimte’. Naar de ruimte die hij ziet binnen ondernemingen en samenwerkingen, mede vanuit zijn boek waarin hij zijn visie op toekomstig ondernemerschap en nieuwe vormen van waarde-creatie en samenwerken uiteenzet.

Juryvoorbereiding

‘Zie de nieuwe ruimte’ past naadloos bij het DNA van de SAN namelijk ‘Kennis delen’. Via het jury overleg, presentaties en discussies delen de mensen uit het vak kennis en ervaring. Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 13 maart a.s. bij Sanoma. Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de 292 ingezonden campagnes. De genomineerde cases staan 22 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl De uitreiking van de SAN accenten is op 31e mei 2018 in Hilversum.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken