Schaal+ werkt samen met NIMA
- Bureaus
- 22 mrt 2018 @ 12:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - RecruitmentKennissessieZakelijk
- 22 mrt 2018 @ 12:54
- Redactie Bureaus
NIMA en Schaal+ hebben een partnership gesloten om elkaar te versterken. Er is veel vraag onder NIMA-bedrijfsleden naar digitaal marketingtalent. Schaal+ is gespecialiseerd in deze doelgroep.
De samenwerking houdt onder meer in dat Schaal+ talenten, NIMA Young Profs en de Business Members van NIMA met elkaar in contact worden gebracht om vraag, ontwikkeling en aanbod van digitaal marketingtalent beter op elkaar af te kunnen stemmen.
Schaal+ werft, selecteert, ontwikkelt en begeleidt jong digitaal marketing- en user experience designtalent. Het slaat hiermee de brug tussen afgestudeerd toptalent en de arbeidsmarkt via het Digital Talent Development Programma. NIMA wil als beroepsvereniging voor marketeers bijdragen aan de ontwikkeling van het marketingvak en de marketingfunctie, onder meer door professionals uit alle geledingen van het marketingvak met elkaar in contact te brengen.
Talenten-community
Het partnership houdt onder meer in dat SCHAAL+ Premium Business Member wordt van NIMA met een aantal bijzondere extra’s, zoals aansluiting van een aantal talenten bij de NIMA Young Profs; de community van ambitieus jong marketingtalent. Op zijn beurt zal Schaal+ een aantal bijeenkomsten hosten en krijgt een aantal aangesloten talenten de mogelijkheid om deel te nemen aan de Bootcamp-cases uit het SCHAAL+-programma.
NIMA-voorzitter Martin Huisman ziet het partnership als een goede ontwikkeling voor de toekomst van het marketingvak: ‘SCHAAL+ en NIMA investeren beiden in marketing. Het behoeft geen betoog dat er veel vraag is naar high-end online-marketingtalent. Tegelijk ontwikkelen de online specialisaties bínnen marketing zich in een hoog tempo. SCHAAL+ heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een indrukwekkende partij waar kennis en ervaring worden samengebracht ten behoeve van de kennisintensieve beroepspraktijk. Het voelt als een flinke stap voorwaarts om onze krachten te bundelen en deelnemers aan het SCHAAL+-programma samen te brengen met de professionals en marketingorganisaties die de NIMA-achterban uitmaken.’
SCHAAL+ oprichter Rik de Boer: ‘Samen met NIMA kunnen we zorgen voor meer impact wat de ontwikkeling van het vak ten goede komt. Wij geloven dat organisaties bestendiger zijn voor de toekomst door instroom van jong marketingtalent met actuele digitale marketingkennis en de juiste competenties en vaardigheden. Onze missie is om de kloof te dichten tussen net afgestudeerd talent en de arbeidsmarkt. Door te zorgen voor instroom van jong marketingtalent met de juiste actuele kennis en skills op de arbeidsmarkt, helpen we organisaties in hun digitale transformatie en geven we een digitale boost aan carrières. Daarmee creëren we impact.’
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing