XXS wint Verkade-pitch
- Bureaus
- 21 mrt 2018 @ 16:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - KlantenReclame
- 21 mrt 2018 @ 16:56
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf 2018 neemt XXS Amsterdam samen met Verkade de regie voor alle merk -en communicatie activiteiten. Verkade koos voor XXS na een pitch die werd begeleid door Karen de Loos.
‘Verkade is een prachtig Nederlands merk waarvoor we op zoek waren naar een bureau dat ons merk echt begrijpt en weer helemaal van vandaag weet te maken. In XXS Amsterdam hebben we een bureau gevonden dat ons scherp houdt. Ze denken met ons mee en weten door slimme strategie en impactvolle creatie het verschil te maken. XXS Amsterdam is dan ook een bureau waar we ons helemaal thuis voelen,’ aldus Jessica Zomerdijk, Marketing Director bij Verkade.
Iconisch
‘We zijn bijzonder verheugd om voor zo’n iconisch merk aan de slag te mogen gaan. Verkade is een groot merk met grote uitdagingen. En een team van mensen die die grote uitdagingen aan willen én aandurven. Strategisch hebben we dan ook stevige keuzes kunnen maken die nodig waren om creatief werk te maken waarmee het merk Verkade weer helemaal terug op de kaart komt,’ aldus Piet Hein Smit, Partner XXS Amsterdam.
Het eerste werk van XXS Amsterdam voor Verkade is deze week live gegaan.
De campagne ‘..dat smaakt naar thuis’ is in outdoor en digital media te zien. Een campagne waarbij het gevoel van thuis centraal staat samen met de iconische en bekende producten van Verkade. Verkade laat hiermee weer zien waarom we allemaal van het merk houden en waarom het merk relevant is anno 2018.
Credits
Klant: Verkade Nederland BV
Verantwoordelijk bij klant: Jessica Zomerdijk, Annewies Bouritius, Rachel Aalbers
Bureau: XXS Amsterdam
Concept & Creative directors: John de Vries & René Verbong
Strategie: Joram Helmer
Account: Daniel Kok, Tess van Oosten
Media: Vizeum, Jessica Bakker
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing