PepsiCo brengt drie merken onder bij Fitzroy

PepsiCo brengt drie merken onder bij Fitzroy
  • Bureaus
  • 11 apr 2018 @ 11:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMerkenCampagnesPitches

Pepsi Max, Lay’s en Duyvis worden na een strategische oriëntatie en een creatieve pitch klant bij Fitzroy. Voor de laatste twee merken gaat het om alle social media-activiteiten in de Benelux.

Fitzroy werkt al ruim vijf jaar voor PepsiCo. Met name voor Quaker en Doritos waarvoor ze vorig jaar nog een Gouden Effie Award wonnen.

Jur Baart, oprichter Fitzroy: 'PepsiCo heeft heel veel mooie merken in haar portfolio. Natuurlijk keken we al langer naar een merk zoals Pepsi Max en Lay’s. We zijn trots dat we deze drie merken nu verder mogen uitbouwen.'

In de komende maanden zullen PepsiCo en Fitzroy de verschillende campagnes gaan uitrollen.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken