Redmint promoot nieuw telecom-assortiment van Op=Op Voordeelshop
- Bureaus
- 3 apr 2018 @ 09:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WinkelenInstore marketingKlantenCampagnes
- 3 apr 2018 @ 09:27
- Redactie Bureaus
Merkdiscounter Op=Op Voordeelshop verkoopt sinds eind maart het overgenomen telecom-assortiment van Kijkshop. Redmint is verantwoordelijk voor de introductiecampagne, die zichtbaar is in landelijke en lokale printuitingen, in social media en op de winkelvloer.
Volgens Vincent Alkema, directeur van Op=Op Voordeelshop past de overname van het telecomassortiment van het inmiddels failliete Kijkshop volledig in de ambitieuze groeiplannen van de retailer, die binnen een aantal jaren wil doorgroeien naar 350 eigen winkels.
'Met onze 150 winkels zijn we nu al een veel gezien gezicht in menig Nederlands winkelgebied', aldus Alkema. 'Wij zijn bekend van de verkoop van drogisterijartikelen, wasmiddelen en reinigingsproducten van A-merken tegen de allerlaagste prijzen. Wij voegen daar nu een bijzonder aantrekkelijk nieuw fast moving telecom-assortiment aan toe. Geheel passend binnen het ijzersterke retail-concept van Op=Op Voordeelshop: alléén maar A-merken tegen de allerlaagste prijs.'
Alkema is blij met deze belangrijke stap, die met de door Redmint in korte tijd ontwikkelde landelijke introductiecampagne en forse consumentenaanbieding wordt ondersteund. 'Met ons nieuwe complete telecom-assortiment hebben consumenten offline en online álle keuze. Hierbij bedienen we niet alleen onze bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten. Hieronder zijn heel veel oud-klanten van Kijkshop, die op zoek op zijn naar een winkelalternatief voor hun telecom-aankopen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing