Redmint promoot nieuw telecom-assortiment van Op=Op Voordeelshop

Redmint promoot nieuw telecom-assortiment van Op=Op Voordeelshop
  • Bureaus
  • 3 apr 2018 @ 09:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenInstore marketingKlantenCampagnes

Merkdiscounter Op=Op Voordeelshop verkoopt sinds eind maart het overgenomen telecom-assortiment van Kijkshop. Redmint is verantwoordelijk voor de introductiecampagne, die zichtbaar is in landelijke en lokale printuitingen, in social media en op de winkelvloer.

Volgens Vincent Alkema, directeur van Op=Op Voordeelshop past de overname van het telecomassortiment van het inmiddels failliete Kijkshop volledig in de ambitieuze groeiplannen van de retailer, die binnen een aantal jaren wil doorgroeien naar 350 eigen winkels.

'Met onze 150 winkels zijn we nu al een veel gezien gezicht in menig Nederlands winkelgebied', aldus Alkema. 'Wij zijn bekend van de verkoop van drogisterijartikelen, wasmiddelen en reinigingsproducten van A-merken tegen de allerlaagste prijzen. Wij voegen daar nu een bijzonder aantrekkelijk nieuw fast moving telecom-assortiment aan toe. Geheel passend binnen het ijzersterke retail-concept van Op=Op Voordeelshop: alléén maar A-merken tegen de allerlaagste prijs.'

Alkema is blij met deze belangrijke stap, die met de door Redmint in korte tijd ontwikkelde landelijke introductiecampagne en forse consumentenaanbieding wordt ondersteund. 'Met ons nieuwe complete telecom-assortiment hebben consumenten offline en online álle keuze. Hierbij bedienen we niet alleen onze bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten. Hieronder zijn heel veel oud-klanten van Kijkshop, die op zoek op zijn naar een winkelalternatief voor hun telecom-aankopen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken