Dept breidt internationaal uit
- Bureaus
- 28 mei 2018 @ 10:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 28 mei 2018 @ 10:48
- Sjaak Hoogkamer
Dept breidt haar netwerk uit met de komst van factor-a, pioneer in Amazon marketing en Yourposition, één van Zwitserlands meest toonaangevende digital marketing agencies.
Het in Keulen gevestigde factor-a zet zich vol in op Amazon marketing. Met een team van meer dan 100 mensen en een recordgroei van 122% omzet in 2017 weet factor-a merken als BIC, Montblanc, Fissler, Warsteiner en Ravensburger zichtbaar te maken binnen de product zoekfunctie van Amazon. Ook creëert het bureau Amazon advertentiecampagnes en beheert het Europa's grootste Amazon Marketing Services-budget.
Jumbo
Yourposition is het eerste Zwitserse bureau ( zie foto) dat zich aansluit bij Dept. Het biedt haar klanten expertise op het gebied van digitale marketing, data-analyse en technologie. Bekende klanten in het portfolio zijn onder andere Amag, Jumbo, Adecco en Wander. Het in Zürich gevestigde bureau, met meer dan 50 werknemers, versterkt niet alleen de positie van Dept in de Zwitserse markt, maar breidt ook haar internationale e-commerce en digitale marketing mogelijkheden uit. Lukas Stuber, oprichter van Yourposition: ‘Ons bedrijf viert dit jaar haar 15e verjaardag en dat maakt ons een van de pioniers op het gebied van digitale marketing. Met Dept zijn we nu nóg beter in staat om onze e-commerce klanten een alomvattende strategie en uitvoering voor digitalisering te bieden.’
Waarden
Marc Aufzug, co-founder bij factor-a, legt uit waarom ze deze stap hebben gemaakt: ‘Als bedrijf kunnen groeien met de kracht en ervaring van Dept is echt een unieke kans. Bovendien was dit een beslissing die we als ondernemers met zowel ons hart als met ons hoofd hebben genomen. In Dept zien we een weerspiegeling van onze waarden en ideeën, het enthousiasme om samen een bedrijf op te bouwen en te ontwikkelen en te genieten van het werk dat we doen.’
Niveau
Met e-commerce experts superReal, Trust Agents en Be Excellent al onder één dak, bouwt Dept op digitaal gebied verder aan haar commerce en media expertise. Paul Manuel, oprichter van Dept: ‘We hebben twee partners in de arm genomen die perfect passen bij onze manier van werken en zullen samen onze ambities voor internationale klanten in e-commerce naar een nieuw niveau tillen. We kijken er ontzettend naar uit om samen de digitale business van onze klanten te versterken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing