Dept: herpositionering Altares D&B
- Bureaus
- 3 mei 2018 @ 12:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 3 mei 2018 @ 12:15
- Sjaak Hoogkamer
Dataleverancier Altares Dun & Bradstreet (Altares D&B) heeft digital agency Dept gevraagd mee te denken over hun content marketing strategie en herpositionering.
Met ‘s werelds grootste commerciële database, bestaande uit bedrijfsinformatie van meer dan 300 miljoen bedrijven, wil het bedrijf zich ontwikkelen tot leading supplier van master data. Dept heeft in nauwe samenwerking met Altares D&B gewerkt aan het ontwikkelen van content met concrete oplossingen voor het op orde krijgen van datamanagement van grote organisaties. Door een betere samenkomst van sales, marketing en advertising worden de juiste B2B doelgroepen in contact gebracht met voor hen relevante whitepapers, blogs en video’s.
Vakkennis
Martijn Baart, Account Manager bij Dept: ‘Onze focus op content marketing strategie, in combinatie met de data expertise van Altares, zorgt ervoor dat we het bedrijf opnieuw in de markt konden positioneren. In nauwe samenwerking heeft Dept de expertise van hun content strategen gebundeld met de specialistische vakkennis van Altares. Zo konden we een content database en marketingstrategie opstellen die zowel engagement triggerde als een bredere doelgroep aantrok.’
Verhaal
‘Door onszelf opnieuw uit te vinden willen we het imago afstoffen dat data vaak nog heeft,’ voegt Wieke Jong toe, Content & Campaign Marketing Officer bij Altares D&B. ‘Achter die grote hoeveelheden data zit namelijk een heel mooi verhaal. Met onze data analytics en oplossingen kunnen we onze klanten helpen waardevolle data om te zetten in relevante inzichten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing