Embassy of Dutch Creativity gaat voor duurzaam

Embassy of Dutch Creativity gaat voor duurzaam
  • Bureaus
  • 17 mei 2018 @ 10:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Cannes

Creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity gaat dit jaar voor de vierde keer naar Cannes om de Nederlandse creativiteit te promoten. Uitdaging is om het festival meer sustainable te maken.

De handelsmissie is vanuit Creative Holland aangemerkt als strategische beurs om de creatieve industrie uit Nederland onder de aandacht te brengen. Het thema van deze vierde editie is sustainable creativity. De hele week richt de Embassy zich op de uitdaging het Cannes Lions Festival meer sustainable te maken.

De Embassy integreert het thema met de war of talent. Nationaal en internationaal talent zullen door de Embassy worden uitgedaagd bij te dragen aan UN Global 2030 agenda voor Sustainable Development. De locatie is net als vorig jaar Long Beach.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken